Klantcase
Leenders Fietsen
Hengelo 40 werknemers Telefonie & CRM-koppeling
Even voorstellen..
Leenders Fietsen is begonnen op een ander locatie, maar verhuisde in 1997 naar de huidige locatie. Onlangs hebben ze nog een uitbreiding gehad, waardoor ze nu op 6.000 m2 vloeroppervlakte zitten. Mensen uit het hele land weten deze grote fietsenzaak te vinden. Ook uit België en Duitsland krijgen ze regelmatig klanten. We spreken Jeroen Dammers, e-commerce manager bij Leenders Fietsen.
"Telefonie speelt in onze zaak een belangrijke rol. Daarom hebben we de back-office waar de telefoon geregeld wordt.’
Duizenden telefoontjes per maand
‘’Op dit moment hebben we 40 medewerkers in dienst. Met duizenden klanten per dag is dit ook echt wel nodig,’’ legt Jeroen uit. ‘’Telefonie speelt in onze zaak een belangrijke rol. Toen ik hier begon ging de telefoon door de hele winkel, maar als je in gesprek bent met een klant, wacht de telefoon natuurlijk. Nu we duizenden telefoontjes per maand krijgen, kon dit niet meer. Daarom hebben we de back-office waar de telefoon geregeld wordt.’’
Alles in eigen beheer
Leenders Fietsen heeft ZoHo CRM gekoppeld aan Bellen met Raf. Jeroen: ‘’Dat scheelt erg veel tijd! We hebben de klantkaart er gelijk bij en in het CRM-systeem kunnen we terug zien wie er gebeld heeft, wanneer er gebeld is en met welke collega er is gebeld. Zo kunnen we hem de volgende keer gelijk met de juiste collega doorschakelen.’’ Jeroen vindt het dan ook erg prettig werken. ‘’De back-end is heel gebruiksvriendelijk. En we hebben bijna alles in eigen beheer: telefoonboeken, speciaal ingestelde scripts en ingestelde feestdagen. Het is erg fijn dat we dit allemaal zelf kunnen doen.’’
Rust en tijdswinst
Wat Jeroen opvalt is dat de koppeling veel rust geeft. ‘’Sinds we ZoHo en Bellen met Raf hebben gekoppeld, is het qua telefonie een stuk overzichtelijker geworden. En dat zorgt voor heel veel rust in de winkel. Daarbij levert het ons ook veel tijdswinst. Je bent meer in control en dat vind ik echt fantastisch!’’
Benieuwd wat een telefoniekoppeling met je CRM-pakket jou oplevert?
Neem contact met ons op!