Actueel inzicht met Callcenter monitor

Eenvoudig statistieken van inkomende oproepen zien? Weten hoeveel wachtende bellers er zijn? 
In één oogopslag zien welke medewerkers beschikbaar zijn? Dat kan met Callcenter Monitor!

Direct naar de voordelen

Realtime inzicht in je telefoonverkeer

Heb je veel binnenkomend telefoonverkeer? Gebruik dan de gratis callcenter module in Bellen met Raf. In de callcenter module maak je wachtrijen aan waar bellers in terecht komen. Per wachtrij kun je aangeven welke gebruikers de oproepen voor deze wachtrij aannemen, bijvoorbeeld per afdeling. 

Met het wallboard kun je vervolgens alle statistieken zien die je wil zien. Aantal wachtende oproepen, gemiddelde gespreksduur, gemiddelde wachttijd, aantal afgehandelde gesprekken, aantal gemiste oproepen, de beschikbare gebruikers én zelfs klanttevredenheid. Je kunt bellers namelijk vragen om het gesprek te beoordelen nadat er is opgehangen.

Realtime-inzicht-telefoonverkeer

De voordelen van Raf Callcenter Monitor

Actueel-inzicht-telefoonverkeer

Realtime inzicht

De callcenter monitor geeft je realtime inzicht in al je belangrijke telefoonstatistieken. Zo zie je bijvoorbeeld in één oogopslag het aantal telefoontjes in de wacht, beschikbare agents, gemiddelde gesprekstijd en gemiste calls.

Callcenter-monitor-downloaden-installeren

Makkelijk te installeren

Download de gratis callcenter monitor-app in de Apple of Play Store. Installeer de app en log in met je Bellen met Raf-inloggegevens. Meer hoef je niet te doen om realtime inzicht te krijgen in je telefoonstatistieken!

Geen-extra-kosten-callcenter-monitor

Geen extra kosten

Bij ons geen verborgen kosten. De callcenter monitor is, net als de webphone, de vast-mobiel integratie, videobellen en de app namelijk standaard inbegrepen in vast lage prijs van € 6,75 per toestel per maand. 


Belstatistieken overzichtelijk op één scherm

 
Je kunt de Raf callcenter monitor beheren met slechts één scherm. Dit kan een tv-scherm of computerscherm zijn. Je ziet hier een overzicht van alle statistieken die real time worden bijgewerkt. Op één scherm kun je meerdere wachtrijen laten zien.

De callcenter monitor is beschikbaar voor Windows, Linux en de 'mini-pc' Raspberry Pi. Je download de gratis applicatie en installeert het dus eenvoudig op allerlei soorten apparaten. Na installatie log je eenmalig in met je Bellen met Raf-logingegevens en daarna worden de telefoonstatistieken weergegeven op je monitor. Het scherm zal zichzelf automatisch updaten en haalt constant de nieuwe gegevens uit je Bellen met Raf-telefonie account op.

Offerte aanvragen

Callcenter Monitor in vogelvlucht

Telefonie inrichten

Richt de Bellen met Raf Callcenter-module in of laat het ons doen.

App downloaden 

Download en installeer de app op het apparaat dat je gebruiken wilt.

Inloggen

Log eenvoudig in met je Bellen met Raf-inloggegevens.

Actueel inzicht

Alle telefoonstatistieken zijn nu inzichtelijk op één scherm. 

Adviseur-zakelijke-telefonie-Arthur

Kennismaken of persoonlijk advies?

Stuur Arthur een bericht of bel direct.

  085-024 4000                  info@bellenmetraf.nl

Onze referenties