Features

Dit zit standaard in Bellen met Raf

  Belplan


Een goed belplan zorgt voor een positieve ervaring voor beller én ontvanger. Bepaal zelf hoe binnenkomende oproepen worden afgehandeld.

Gesloten tijdens of feestdagen? Pas jouw persoonlijke belplan eenvoudig aan aan jouw openingstijden. Voor ieder scenario kun je een apart belplan instellen.

  Wachtrij


Maak eén of meerdere wachtrijen aan. Stel een wachtmuziekje in, meld actuele wachttijd of laat weten op welke positie de beller staat.

Je kunt medewerkers met één muisklik aan-of afmelden op eén of meerdere wachtrijen. Van deze wachtrijen kun je uitgebreide statistieken downloaden.

  Keuzemenu


Toets 1 voor... Toets 2 voor... Een duidelijk keuzemenu zorgt ervoor dat oproepen bij de juiste afdeling of medewerkers wordt afgeleverd.

Je kunt een keuzemenu zelf inspreken of stuur de tekst naar ons. Dan laten we dit professioneel inspreken.

  Groepen


Je kunt in Bellen met Raf voor iedere afdeling een eigen groep maken. Hier kun je ook interne nummers aan koppelen.

Denk aan bijvoorbeeld de salesafdeling: een binnenkomende oproep gaat op alle toestellen af en wordt afgehandeld door de eerste die opneemt. En je stelt eenvoudig in waar de oproep naartoe moet als de groep even niet bereikbaar is.

  Openingstijden


Wisselende openingstijden? Deze verander je wanneer het jou uitkomt. Je past ze heel gemakkelijk aan in Bellen met Raf.

Ook wanneer je tijdens de lunch of feestdagen gesloten bent stel je dit eenvoudig in. Pas hier ook je belplan op aan. Voor ieder scenario kun je een belplan kiezen of maken!

  Wachtmuziek


Je bellers een fijn muziekje bieden tijdens het wachten? Dat kan! Van klassiek tot modern, alles is mogelijk. Lekker niets kan natuurlijk ook.

Tegenwoordig is veel wachtmuziek rechtenvrij.

  Gespreksopname


Gesprekken opnemen? Dat is mogelijk. Handig om op een later tijdstip terug te luisteren of te gebruiken voor trainingsdoeleinden.

Je kunt zelf bepalen welke gesprekken je opneemt. Kies je voor uitgaande of inkomende? 

  Voicemail


Niet meer bereikbaar? Stel dan een persoonlijke voicemail in voor jouw bedrijf.

Je kunt je voicemail zelf inspreken, maar wij kunnen dit ook professioneel voor je doen. Informeer naar de mogelijkheden! 

  Hot-desking


Met hot-desking ben je niet meer gebonden aan één vaste werkplek. 

Wanneer je thuiswerkt of gebruikmaakt van een flexwerkplek, dan kan het vervelend zijn je toestel opnieuw in te stellen. Met hot-desking hoef je alleen maar in te loggen en het toestel haalt automatisch jouw ingestelde voorkeuren op! Alle instellingen verhuizen automatisch mee.

  Conference call


Een conference call organiseren? Met meerdere personen tegelijk overleggen? De conference call module zit standaard inbegrepen in Bellen met Raf.

Je kunt onbeperkt conference calls houden. Ze vinden plaats in een beveiligde ''conference room''. Je kunt deze ook beveiligen met een pincode. 

  Bestemming beheer


Mogen bepaalde nummers niet gebeld worden? Dit regel je eenvoudig met Bestemming beheer. 

Bepaal zelf welke nummers niet door jouw medewerkers gebeld mogen worden. Je kunt het bedrijf breed instellen of op gebruikersniveau. 

  Fax to mail


Inkomende fax? Die leveren we netjes af in mailbox.

Een binnenkomende fax wordt keurig als PDF afgeleverd in je mailbox.